Internet marketing help

Internet marketing help

12 hatékony online marketing eszköz 2020-ban

2020. október 09. - Tablet Olcsón

A vállalkozások évről évre szembe néznek azzal a problémával, hogy hatékony csatornákat találjanak az ügyfeleik és vásárlóik elérésére. 2020-ban pedig az online marketing eszközök a leghatékonyabb hirdetési módszerek a legtöbb iparágban. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy az offline marketing eszközökkel nem érdemes foglalkozni, mégis azt látjuk, hogy a marketing költések folyamatosan terelődnek az online térbe.

Ma már számtalan online marketing eszköz között válogathatnak a cégvezetők és marketingesek. Mi  pedig összegyűjtöttük a leghatékonyabbak toplistáját. Ezeket az eszközöket mindenképp érdemes mérlegelni.

Megjegyzés: a toplista nem tekinthető reprezentatívnak. Minden cég és termék esetében mérlegelnie kell az alábbi eszközök várható megtérülését előzetesen. Ha cégre szabott segítségre van szükség, a marketing tanácsadást ajánljuk.

fizetés telefonnal https://multicore.hu/mobil-fizetes-a-benzinkuton-is/
karl benz https://multicore.hu/egy-celtudatos-no-es-a-vilag-elso-tankolasa-azaz-bertha-benz-tortenete/
benzinkutak https://multicore.hu/
benzinkut https://multicore.hu/
elektromos autó akkumulátor https://multicore.hu/az-elektromos-autok-nem-kornyezetbaratabbak-a-tobbinel/

12 ütős online marketing eszköz

 

1. A vállalkozás honlapja

A 21. században minőségi weboldal nélkül nem lehet sikereket elérni. Függetlenül attól, hogy egy kis pizzériáról van szó vagy egy nagy termelő cég weboldaláról, a felhasználók elvárják, hogy gyorsan és kényelmesen infomációhoz jussanak. Ráadásul a legtöbb kattintás alapú fizetett hirdetés a vállalat honlapjára tereli a látogatókat, így nagyon sok múlik azon, hogy sikerül-e jó benyomást kelteni. Ha egy cég tanácsért fordul hozzánk, a weboldal audit mindig az első feladataink között szerepel.

2. Google Ads (AdWords) hirdetések

Azt tapasztaljuk, hogy a keresőhirdetéseket manapság kezdik unalmas, maradi eszköznek tekinteni. Nem érdemes bedőlni ezeknek a tévhiteknek. A keresőhirdetések (idehaza 99%-ban a Google Ads keresőhirdetések) még ma is a legjobban célzott online marketing eszközök. A lehető legjobb forgalmat terelhetjük így honlapunkra: hirdetéseink kizárólag azoknak jelennek meg, akik éppen a mi szolgáltatásunkat keresik. A Marketing21-nél azt látjuk, hogy ezekenek a kampányoknak rendkívül magas a megtérülési rátája abban az esetben, ha professzionálisan felépített kampányokkal és minőségi céloldalakkal dolgozhatunk.

3. Facebook hirdetések

A Facebook hihetetlen változásokon ment keresztül az elmúlt időszakban: folyamatosan dráguló elérésről olvasni, adatvédelmi botrányok (például a Cambridge Analytica ügy) vágták vissza a tech óriás részvényindexeit. Ennek ellenére még mindig nagyon jó eszköz a marketingesek kezében: remek célzási lehetőségek adottak ügyfeleink megtalálására. Érdemes addig kiaknázni az eszközben rejlő lehetőségeket, amíg nem vezetnek be további szigorításokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://internetmarketinghelp.blog.hu/api/trackback/id/tr8716233306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása