A vállalkozások évről évre szembe néznek azzal a problémával, hogy hatékony csatornákat találjanak az ügyfeleik és vásárlóik elérésére. 2020-ban pedig az online marketing eszközök a leghatékonyabb hirdetési módszerek a legtöbb iparágban. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy az offline marketing eszközökkel nem érdemes foglalkozni, mégis azt látjuk, hogy a marketing költések folyamatosan terelődnek az online térbe.
Ma már számtalan online marketing eszköz között válogathatnak a cégvezetők és marketingesek. Mi pedig összegyűjtöttük a leghatékonyabbak toplistáját. Ezeket az eszközöket mindenképp érdemes mérlegelni.
Megjegyzés: a toplista nem tekinthető reprezentatívnak. Minden cég és termék esetében mérlegelnie kell az alábbi eszközök várható megtérülését előzetesen. Ha cégre szabott segítségre van szükség, a marketing tanácsadást ajánljuk.
fizetés telefonnal https://multicore.hu/mobil-fizetes-a-benzinkuton-is/
karl benz https://multicore.hu/egy-celtudatos-no-es-a-vilag-elso-tankolasa-azaz-bertha-benz-tortenete/
benzinkutak https://multicore.hu/
benzinkut https://multicore.hu/
elektromos autó akkumulátor https://multicore.hu/az-elektromos-autok-nem-kornyezetbaratabbak-a-tobbinel/
12 ütős online marketing eszköz
1. A vállalkozás honlapja
A 21. században minőségi weboldal nélkül nem lehet sikereket elérni. Függetlenül attól, hogy egy kis pizzériáról van szó vagy egy nagy termelő cég weboldaláról, a felhasználók elvárják, hogy gyorsan és kényelmesen infomációhoz jussanak. Ráadásul a legtöbb kattintás alapú fizetett hirdetés a vállalat honlapjára tereli a látogatókat, így nagyon sok múlik azon, hogy sikerül-e jó benyomást kelteni. Ha egy cég tanácsért fordul hozzánk, a weboldal audit mindig az első feladataink között szerepel.
2. Google Ads (AdWords) hirdetések
Azt tapasztaljuk, hogy a keresőhirdetéseket manapság kezdik unalmas, maradi eszköznek tekinteni. Nem érdemes bedőlni ezeknek a tévhiteknek. A keresőhirdetések (idehaza 99%-ban a Google Ads keresőhirdetések) még ma is a legjobban célzott online marketing eszközök. A lehető legjobb forgalmat terelhetjük így honlapunkra: hirdetéseink kizárólag azoknak jelennek meg, akik éppen a mi szolgáltatásunkat keresik. A Marketing21-nél azt látjuk, hogy ezekenek a kampányoknak rendkívül magas a megtérülési rátája abban az esetben, ha professzionálisan felépített kampányokkal és minőségi céloldalakkal dolgozhatunk.
3. Facebook hirdetések
A Facebook hihetetlen változásokon ment keresztül az elmúlt időszakban: folyamatosan dráguló elérésről olvasni, adatvédelmi botrányok (például a Cambridge Analytica ügy) vágták vissza a tech óriás részvényindexeit. Ennek ellenére még mindig nagyon jó eszköz a marketingesek kezében: remek célzási lehetőségek adottak ügyfeleink megtalálására. Érdemes addig kiaknázni az eszközben rejlő lehetőségeket, amíg nem vezetnek be további szigorításokat.