Internet marketing help

Internet marketing help

A cikk marketingkampánya: Hasznos tanácsok a sikerhez

2021. október 07. - Tablet Olcsón

A cikk marketingkampánya: Hasznos tanácsok a sikerhez

A cikkek írását gyakran úgy emlegetik, hogy kiváló módja a webhely forgalmának növelésére és az értékesítés növelésére. Azonban, hacsak nem tudja vonzani az olvasókat, a cikkei csak ott fognak ülni anélkül, hogy jót tenne önnek. Ez a cikk néhány tippet tartalmaz arra vonatkozóan, hogyan vonzhat nagyobb közönséget a cikkeihez, ami nagyobb nyereséget jelent az Ön számára.

Fókuszáljon a marketing e -mailek tartalmára. Vannak törvények a spamek ellen, és az emberek nem szeretik, ezért győződjön meg arról, hogy olvasói tudják, hogy releváns tartalmat kaphatnak Öntől, amely nem lesz spam jellegű. Ha nem biztosít jó tartalmat, akkor sok előfizető és potenciális ügyfél kerül majd költségeibe.

Húzza be az embereket. Az olvasók kíváncsiságukat szeretnék kielégíteni. Ha feltesz egy kérdést, vagy elgondolkodtatja őket webhelye címében, az olvasókat vonzza, hogy megtudja, mi a válasz. Használja ezt az előnyére, ha behúzza az olvasókat a webhelyére, és remélhetőleg ragaszkodni fognak az érdekes tartalomhoz.

Ha forgatni akarja a cikkeket, akkor embereket használjon, ne szoftvereket. A cikkeket forgató szoftverek gyakran nevetséges eredményeket generálnak, és a webböngészők csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi pörgetők viszont nemcsak jobban átírják a tartalmat, hogy elkerüljék a keresőmotor ismétlődő tartalmi büntetéseit, hanem olyan átírásokat is generálhatnak, amelyek kissé eltérő hangszínnel rendelkeznek, amelyek közül egy vagy több  konverziót eredményezhet, mint a többi (megtalálható ez az A/B tesztelésével pörög egymás ellen).

Ha más, hasznos és kapcsolódó cikkekre mutató hivatkozásokat is hozzáad, óriási előnye lehet a cikkmarketingnek. A link hátlapok hozzáadásának előnye az, hogy segít a keresési rangsorban, és egyre több cikkhez jut el az olvasó.

Írjon kútfőből. Ha leírja gondolatait a témában, amint eszébe jut, ez a legjobb módja annak, hogy gördülékeny cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy a szerkesztésre, mivel csak elvonja a figyelmét attól, amit mondani akar.

Ne kövessen mindent, amit marketingszakértők vagy guruk mondanak. Emlékeznie kell arra, hogy az ilyen emberek a cikkmarketing tanításából keresik a pénzüket, nem pedig abból, hogy önmagukban sikeresek a cikkmarketingben. Ennek ellenére hasznos információkkal szolgálhatnak számára. Ne feledje, hogy nem ők a legjobb információforrások.

Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez készítsen új erőforrás dobozt, és módosítsa a linkeket. Fontos, hogy visszafelé mutató linkjei legyenek a népszerűsíteni kívánt oldalakhoz. Ha beküldi cikkeit könyvtárakba, az erőforrásdoboz rendkívül fontos. Ha beküldi cikkeit a bloghálózatokba, a horgonyszövegek linkjei a legfontosabbak. Ha minden cikkéhez ugyanazokat az erőforrás dobozokat és hátsó linkeket használja, azok nem fognak egyedülállónak tűnni a keresőmotorok számára.

A késztermék gyártása előtt gondosan szerkeszteni kell azokat a cikkeket, amelyeket forgalomba fog hozni. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy semmilyen hanyag hiba ne csússzon be a végtermékbe, amelyet a fogyasztók látni fognak. Gondos szerkesztéssel javítható a cikkek marketing képességeinek hatékonysága.

Fontos, hogy ragaszkodjon a kért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikken folytatódik. Ha nem biztos abban, hogy mit írjon egy adott témáról, akkor bármikor kérhet további információt a kérelmezőtől.

Amint fentebb említettük, a cikkek nagyszerű módon növelhetik a webhely forgalmát, és ezáltal növelhetik nyereségüket. De hacsak nem vonz szilárd közönséget, ezek a cikkek nem tesznek jót. Miután elolvasta a cikkben szereplő tanácsokat, készen kell állnia arra, hogy a cikkek az Ön számára működjenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://internetmarketinghelp.blog.hu/api/trackback/id/tr7516713776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása